کاور مبل | پیراهن مبل
معرفی بهترین کاور مبلی و پیراهن مبلی تهران کرج اصفهان شیراز کرج مشهد

ویژگی های پیراهن مبل

ویژگی های پیراهن مبل

ویژگی های پیراهن مبل

1.استفاده مدام بدون جابجائی کاور_مبل وداشتن دوام و زیبائی همیشگی.

2. کاور_مبل به راحتی نصب وخارج میشود(زیپ داربودن تمام کاورها)

3.نظافت راحت وسریع کاور_مبل با استفاده از پارچه های میکرو فایبر. 
4.نظافت و ماندگاری دائمی مبلمان .

ویژگی های پیراهن مبل

محصولات كاور_طلقي يا ژلاتيني :

در شركت توليدي كاور_مبل_ سعي شده تا علاوه براستفاده از جنس مرغوب و درجه يك مخصوص و مناسب كاور_مبل كه هم قابل شستشو ميباشد و در برابركشيده شدن مقاوم بوده و به هيچ عنوان پاره نمي شود و شفافيت خود را حفظ ميكند جهت اطمينان مشتريان گرامي ضمانت در نظر گرفته شده که در هنگام تنظیم قرارداد به شما عرضه میگردد .

علاوه بر داشتن ظاهری همیشه زیباوشفاف از نفوذ مایعات و گردو غبار به رنگ مبل و پارچه مبلمان شما جلوگیری میکند

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت و نحوه خرید محصول کاور_مبل_ در با شماره تلفن 
٤٤٤٠٣٨٨٣
تماس بگیرید.

هنگامی که موضوع پیراهن مبل یا کاور مبل مطرح می شود، ذهن اغلب افراد به کاور مبلی با پارچه های ساده و کم ارزش ملحفه ای و محیطی سرد و بی روح که حاصل کاربرد آنهاست معطوف میشود. حال آنکه شما میتوانید برای سرویس مبلمان خود پیراهن مبلی با پارچه های طرح دار، با کیفیت و شکل که به لحاظ طرح و رنگ با محیط منزل شما هماهنگی دارند استفاده نمایید.

اگر از پارچه ای با جنس مرغوب و زیبا برای این منظور استفاده کنید و پیراهن یا کاور مبل شما با دقت و به اندازه مبل دوخته شود شما میتوانید از آن حتی با وجود داشتن مهمان نیز استفاده کنید.  تنوع نوع و جنس پارچه ها بسیار زیاد است ولی باید توجه داشته باشید که هر پارچه ای مناسب هر چیزی نیست.

پارچه های کاور مبل که معمولآ از نوع پلی استر یا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یا ترمه می باشند باید مقاوم به شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند. متاسفانه جنس های تقلبی که از لحاظ طرح و رنگ شبیه آنها هستند بسیار زیادند اما از لحاظ کیفیت بسیار متفاوتند که هر کسی قادر به تشخیص آن نیست.

[box style=”bubbles” title=”این مقاله را هم بخوان” box_color=”#4d1c14″]{article کاور مبل در تهران}[title] [text limit=”150″] [readmore]{/article}[/box]

[faq source=”category: 9″ limit=”5″]

Share

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *